zondag, juli 29, 2007

Kermis

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Bas, Annet, Hugo en Pepijn, Toos en Paul,

Wij zijn net terug uit Marokko van ee vakantie van drie weken. Ik besef me dat we alletwee in die weken voet op dezelfde aarde van het continent hebben gezet. Aan de blog te zien hebben jullie veel avonturen meegemaakt en zijn jullie nu heerlijk van elkaar aan het genieten. Ik ben benieuwd om de verhalen te horen en probeer een deze dagen via de skype contact te krijgen. groetjes, Roderik en Martine

Anoniem zei

Wat schattig dat filmpje van de kermis,hoe ze alletwee hun kaartje omhoog houden,doet me denken aan de tijd dat mijn kleinkinderen nog die leeftijd hadden,moet je daar net zo'n dikke portemonee bij hebben als hier?
Bas gefeliciteerd met je werkvergunning en Toos en Paul een goede terugvlucht.

Groetjes,Tante Joke.